FAQ
Najčastejšie otázky a odpovede
Ako môžem zaplatiť objednávku?
Aktuálne ponúkame platbu prevodom na účet, platbu kartou online alebo platbu na dobierku pri prevzatí objednávky.
Kde nájdem číslo účtu pre platbu prevodom?
Informácie k platbe prevodom sú zasielané v potvrdzujúcom e-maile. Číslo účtu pre platbu je SK06 0200 0000 0048 2418 4453 a ako variabilný symbol (VS) sa uvádza vaše číslo objednávky.
Kedy obdržím objednávku?
Všetky objednávky sa snažíme vybavovať čo najskôr. Bežné doručenie je 3-4 pracovné dni od objednania, v závislosti na možnostiach prepravcu.
Koľko ma bude stáť doprava objednávky?
Cena dopravy sa mierne mení v náväznosti na zvolený typ platby a doručenia. Aktuálne je cena dopravy:
- 5,00 €, pre platbu vopred s doručením na adresu,
- 3,50 €, pre platbu vopred s doručením na výdajné miesto,
- 6,40 €, pre platbu na dobierku s doručením na adresu,
- 4,90 €, pre platbu na dobierku s doručením na výdajné miesto,
- 12,40 €, pre platbu vopred s doručením na adresu v zahraničí,
- 4,20 €, pre platbu vopred s doručením na výdajné miesto v zahraničí.
Ako dlho trvá zpracovanie objednávky?
Každá objednávka je vybavená čo najskôr, bežne v priebehu jedného dňa.
Je možné upraviť odoslanú objednávku?
Áno, pokiaľ chcete dodatočne objednávku upraviť, je nutné nás čo najskôr kontaktovať e-mailom (info@blosomlab.sk) alebo kontaktným formulárom s uvedením čísla objednávky.
Je možné zmeniť doručovaciu adresu objednávky?
Áno, ak chcete zmeniť v objednávke adresu doručenia na inú, je nutné nutné nás čo najskôr kontaktovať e-mailom (info@blosomlab.sk) alebo kontaktným formulárom s uvedením čísla objednávky.
Je možné odoslať objednávku do zahraničia?
Áno, objednávku vieme odoslať aj do zahraničia. Pri objednávke do zahraničia bude účtovaný vyšší poplatok za dopravu.
Kto mi objednávku doručí?
Aktuálne máme v ponuke prepravnú službu Packeta a je možné doručenie na adresu alebo doručenie na zvolené výdajné miesto prepravcu.
Nestihol som si vyzdvihnúť objednávku, čo mám robiť?
Pokiaľ sa nám vráti objednávka ktorá už je zaplatená, kontaktujeme Vás, či máme objednávku opätovne odoslať alebo ju zrušiť. V prípade objednávky na dobierku je nevyzdvihnutá objednávka stornovaná.
Ako sa dá objednávka vrátiť?
Reklamáciu alebo vrátenie podrobne popisujeme na samostatnej stránke. Objednávku je možné vrátiť v celku alebo čiastočne. Tovar je nutné zaslať na našu adresu, následne budeme procesvať storno vašej objednávky.
Môžem vrátiť objednávku?
Áno, pri vrátení objednávky postupujeme podla VOP a preto je nutné aby tovar bol v originálnom a nepoškodenom balení. Ak sa tovar už otvoril alebo použil jeho vrátenie nie je možné.
Môžem reklamovať objednávku?
Áno, v prípade že sa na tovare vyskytne výrobná vada, alebo po rozbalení nie je niečo v poriadku, je možné reklamovať takýto produkt. Postup sme pre Vás popísali na stránke reklamácia a vrátenie.
Vrátil som objednávku, kedy obdržím platbu späť?
Všetky Vaše požiadavky sa snažíme vybavovať čo najskôr. Rovnakým spôsobom pristupujeme k vrátenému tovaru. Akonáhle tovar prevezmeme fyzicky naspäť, snažíme sa čo najskôr, bezodkladne vybaviť Váš požiadavok. Bežne je vrátenie vybavené do niekoľkých pracovných dní. O vybavení Vás vždy informujeme e-mailom.
Prečo je tovar, ktorý mi dorazil iný ako na fotografii?
Chceme vedieť čo máme v ponuke a predávame, preto všetky produkty individuálne pridávame na naše stránky, čoho súčasťou je aj ich fotenie. Môže sa stať, že výrobca pozmení balenie alebo samotný obal, ktorý sme ešte nestihli aktualizovať.
Ako dlho trvajú akcie?
Aktuálna ponuka tovaru je bežne do vypredania zásob.
Kedy budú skladom nedostupné produkty?
Snažíme sa, aby všetko z našej ponuky bolo vždy dostupné. Môže sa ale stať, že je nečakane vyšší dopyt po konkrétnom produkte, ktorý nestihneme do vypredania naskladniť. Nedostupné produkty sa snažíme doplniť čo najskôr, bežne do 14 dní.
Nenašli ste odpoveď alebo potrebujete poradiť ?